П`ятниця
29.03.2024
15:29
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Персональний сайт Кухар Лариси Олексіївни
Головна Реєстрація Вхід
Сценарій до 8 березня »
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Завантажити у форматі doc

С Ц Е Н А Р І Й

літературно-музичного свята

«Із любов’ю про жінку»

 

(Зал прикрашений зірками, повітряними кульками, квітами, плакатами. Звучить музика. На сцені директор гімназії, сидить за столом, перебирає папери, розмовляє по телефону)

 

Директор: Алло, Миколо Петровичу! Вас турбує Віктор Костянтинович. Як іде

будівництво бази на березі Чорного моря «Учительська лагуна»? До літніх відпусток встигаєте? Ага! На все добре! Алло, бухгалтерія? Мені Наталію Борисівну. Чергову премію перерахували? А то атакують мене щодня. Дивіться мені.

 

(Заходить секретар)

 

Секретар: Шефе, до вас група дистриб’ютерів. Приймете.

 

Директор: Що хочуть?

 

Секретар: Пропонують купити фени, а в подарунок резинка для волосся. А фірма

«Меотіда» пропонує макарони до свята різних форм.

 

Директор: Я не маю часу. (дзвонить по телефону)

 

Директор: Алло! Подарунок? Нам? Невже дочекалися? Новенький? Шкільний?

                    Ну дякуємо! (до секретаря) Дочекалися, маємо власний шкільний

                    автобус.

 

(Стук у двері)

 

Секретар: До вас дистриб’ютери. Фірма «Мот-Лох».

 

(Заходять представники фірми)

 

1-ий: Пане директоре! Наша фірма «Мот-Лох» пропонує за дешевими цінами

речі до свята.

 

2-ий: Колготи, носки, бікіні, рушники. Купуйте не прогадаєте.

 

Директор: (здивовано) До свята? До якого?

 

1-ий: До 8 Березня.

 

Директор: Що вже? А яке сьогодні число?

 

2-ий: Тож 8 Березня!

Директор: Та про яке ми свято можемо говорити. У нас незалежне тестування.

                    (випихає в двері).

 

(Дзвонить дзвінок. Заходить вчитель математики.)

 

Учитель математики: Добрий день. Ми проводимо тестування з математики.

Приготуйте гелеві ручки, бо комп’ютер не побачить вас на моніторі. Слухайте завдання і давайте відповіді.

 

Завдання з математики.

  1. На дорогу до школи вам потрібно часу залежно від:

а) погодних умов; б) настрою вашого чоловіка чи дружини; в) о котрій годині закінчили підготовку до уроків; г) ваші варіанти.

     2. Як правильно економити свою зарплату, щоб лишився резерв до наступної.

а) не платити нічого державі; б) для «н.з» взяти в Лесі Анатоліївни; в) відмовитись від делікатесів, споживати лише картоплю; г) логічно мислити, скільки купюр витягувати з гаманця кожного дня.

     3. Від чого залежить скільки часу ви потратите, щоб перейти з попереднього уроку на наступний урок.

а) як довго затримаєтесь в учительській; б) чи встигнете порадитись з колегою, що готувати на вечерю; в) залежно від того, яка черга буде в їдальні; г) ваші варіанти.

 

(Дзвінок)

 

Учитель математики:  Я  попереджувала,  -  часу  буде  небагато.  Закінчуйте

роботи, результати будуть через місяць.

 

(Дзвінок. Входить учитель української мови.)

 

Учитель укр.мови: А зараз тестування з української мови. Я  не хочу чути, що ви

вже стомилися. І впевнена, що з цими завданнями справитесь. Пишемо тести.

 

1. Щоб заграв я на бандурі, якби її взяв:

а) роки, роки і час швидкоплинний;

б) про ту рідну мову, що в школі вивчав;

в) така вже доля, вчителю твоя.

2. Які п’яти були в Мотрі, невістки Кайдашихи, коли вона лізла на горище?

а) виблискували на сонці, регулярно зволожені;

б) добре начищені пемзою, ніжні та м’якенькі

в) порепані

3. Артикуляція шиплячих залежить від:

а) від кількості зубів у роті; б) від швидкості руху язика; в) уміння користуватись кремом «Корега»; г) від сили видихуваного повітря.

 

(Дзвінок)

 

Учитель укр.мови: Я попереджувала – часу буде небагато. Закінчуйте. Здайте

роботи, результати будуть через місяць.

 

(Дзвінок, входить вчитель біології)

 

Учитель біології: Зараз тестування з біології. Примусимо працювати свою сіру

речовину. Виконуємо завдання:

 

  1. Артерія – це:

а) Давньоримська богиня;

б) річка в нашому місті;

в) косметична фірма;

г) кровоносна судина.

2. Скільки горбів у верблюда?

а) 1-2;

б) 5-6;

в) залежно від курсу долара.

3. Чим відрізняється цибулина від морквини?

а) запахом;

б) ціною;

в) розміром кореня;

г) молекулярною будовою.

 

(Дзвінок)

 

Учитель біології: Швидко закінчили. До побачення.

 

(Дзвінок)

 

Вчитель географії: Приготуйте листочки, пишемо тести з географії.

 

1. Ти стоїш обличчям на північ, ліворуч від тебе захід, а праворуч – схід. Що в тебе ззаду?

а) латка на штанях, бо мама не зашила

б) прожите життя

в) південний берег Криму.

2. Які ви знаєте корисні копалини?

а) картопля, морква, буряк

б) скриня зі скарбами

в) залізо, мідь, руда.

3. Що потрібно, щоб було чути як муха пролетить?

а) муха

б) пуста класна кімната

в) директор на уроці.

4. Хто такий пастух?

а) тренер корів

б) класний керівник

в) діджей на дискотеці.

 

(Директор вже сидить за столом)

 

 

Секретар:   Вікторе   Костянтиновичу!   Телефонограма.   (музика)   Терміново

припиніть  порушення прав людини. У передсвяткові і святкові дні тести не проводити. Всі мають право на відпочинок і справжнє свято.

 

(Звучить музика і виходять двоє учнів)

 

В.1: Знов починається весна!

Знов починаються дива.

То серед двору із-під снігу

Раптово визирне трава,

 

В.2: То раптом лагідні веснянки

        Засіють щоки та носи

        Чи розщебечуться ще зранку –

        Птахи на різні голоси.

 

В.3: Ну а сьогодні!

        Що й сказать.

        Хай веселяться всі до сліз.

        Бо всім жінкам на білім світі

        Цей місяць проліски приніс.

        І зовсім це не дивина

        Так починається весна.

 

 

Художній номер

(Входить учениця читає вірш)

 

Ця дивна жінка..

 

Ця дивна жінка зіткана з любові,

Любов її живе в душі і крові,

В устах, руках у погляді і слові.

Ця дивна жінка зіткана з любові.

Вона не так, як всі, живе у світі,

Вона себе народжує щомиті

І має думи, сонцем оповиті.

Вона не так, як всі, живе у світі.

Вона росте з своєї самотини

Від матері щодня і до дитини.

А від дитини знову до дружини

Росте вона з своєї самотини.

З її долонь ростуть до неба квіти,

Випурхують немов пташата, діти.

Її любов живе до всього світу,

З її долонь ростуть до неба квіти.

Благословенна ж будь, моя любове,

Моє осіннє сонце калинове,

Моя дитино і моя дружино,

Моя трояндо і моя ожино.

 

(Входять ведучі)

 

Вірш «Берегиня»

 

1. Свята і грішна;

Ніжна і жагуча,

Цнотлива й пристрасна,

І сильна, і слабка,

Ти – жінка, неповторна і чарівна,

Ти – жінка,

вічно мудра й молода.

 

2. М’яка і владна,

Віддана і вільна,

Близька й далека,

Світла й потайна,

Ти – жінка,

жінка-мати і дружина,

Безмежне море

доброти й тепла.

 

3. П’янка і чутна,

Ліки і отрута,

Земна й небесна,

Горда і проста,

Ти – жінка,

королева. Берегиня,

Мінлива,

невпізнанна, дорога,

                          Т.Литвиненко

 

(Виступ молодших учнів)

 

  1. Чому ж так багато довкола тепла?

Це моя бабуся його принесла.

Скільки у бабусі сонця і тепла,

Скільки в неї радості, щедрого добра?

 

  1. У душі матусі почуттів глибінь,

А в очах у неї – неба ніжна синь.

У руках невтомних – праця без кінця,

А в устах ласкавих – мова мудреця.

 

 

  1. Мамо, єдина й кохана,

Ти найдорожча в житті.

Поглядом ніжним, ласкавим

Серце зігрієш мені.

 

  1. Справедлива, добра, щира,

Матінко моя!

Щастя зичу тобі, миру,

Злагоди щодня!

 

  1. Ненечко моя, сонце незгасиме

Поруч із тобою я навік щаслива,

Рученьки твої, мов листочки лілій

Я бажаю щастя моїй мамі милій.

 

  1. Я прокидаюся рано –

Й зразу, хоч ще не встаю,

Тільки спросоння погляну,

Бачу матусю свою.

 

  1. Мама – досвітня пташка,

Вдосвітку віч не зімкне

Ходить по хаті навшпиньки

Щоб не збудити мене

 

  1. Є у мене найкраща у світі матуся,

За неї до тебе, Пречиста, молюся,

Молюся устами, молюся серденьком,

До тебе, небесна Ісусова ненько.

Благаю у тебе дрібними словами

Опіки і ласки для рідної мами.

Пошли їй не скарби, а щастя і долю,

Щоб дні їй минали без смутку, без болю.

Рятуй від недуги матусеньку милу,

Даруй їй здоров’я, рукам подай силу,

Щоб нами раділа, пишалась усюди,

Малих пташеняток щоб вивела в люди.

За це я складаю в молитві долоні

До тебе, царице на сонячнім троні.

 

(Художній номер – від молодших школярів. Зявляється поштар Пєчкін.)

 

ПЄЧКІН: Доброго дня усім! Зі святом вас, дорогі жінки!

 

(До Пєчкіна підходять двоє ведучих і просять покинути сцену)

 

 

Ведучий 1: Шановний! У нас концерт, ви програму зриваєте, будь-ласка,

                     покиньте сцену.

 

Ведучий 2: Будьте такі добрі. Ви щось, мабуть, наплутали.

 

Пєчкін: Ні, ні, дорогенькі. Я нічого не наплутав. Подивіться на телеграми, які

надійшли на адресу вашої гімназії. А в мене робота така – передавати

телеграми особисто в руки! Ось тут поставте, будьте ласкаві, підпис. Ви читайте, а я побіжу. Святкові дні!

 

Ведучий: (зачитує телеграму)

Шановні вчителі Шполянської гімназії № 3, щиро вітаємо Вас зі святом весни, жіночності, радості, сподівань, надій, 8 Березня. Користуючись нагодою, хочемо подякувати всім вчителям, які були поруч з нами всі десять років. Хоч ми не завжди були слухняними учнями, та все таки не тільки навчали нас наук, а й намагалися виховати добрими, справедливими, чесними, милосердними, і ми постійно відчували вашу любов. Ми хочемо запросити Вас на урок вдячності і почути від вас слова побажання.

Учні 11-х класів

 

Ведучий: Ми перших вчителів своїх вітаємо,

Здоров’я і щастя щиро вам бажаємо!

Ви перші на початку навчання

Подарували свої знання.

За це ми дуже, дуже вдячні вам.

 

Ведучий: першими вчителями були в нас Цимбалюк Лариса Григорівна, Солоп

                  Галина Миколаївна, Романенко Зоя Петрівна. Запрошуємо до слова

                  Галину Миколаївну.

 

Ведучий: Вчимо українську, вчимо іноземну, вчимо зарубіжну,

Напам’ять вивчаємо сонети Шекспіра.

- Спасибі за працю важку і натхненну, -

Говорять вам учні відверто і щиро,

Сьогодні для вас прозвучать привітання,

Для тих, хто плекає майбутнє Землі.

Ви – мудрість і досвід, любов і старання…

Ви – гордість моєї землі, вчителі!

Квітуйте ж довіку в жіночій красі.

Хай ваші бажання збуваються всі,

Хай дім буде завжди на радість багатий,

І мрії живуть в вашім серці крилатім.

 

Ведучий: А зараз пропонуємо конкурс «Танці з зірками». А зірки це наші вчителі.

 

(Одинадцятикласники запрошують трьох вчителів. Умови конкурсу: кожна пара отримує конверт з назвою танцю, який вони повинні відтворити. Дається одна хвилина для підготовки. Художній номер.)

 

Ведучий: На паркет запрошується пара № 1 ________________________________

                  _____________________________________________________________

 

На паркет запрошується пара № 2 _______________________________

_____________________________________________________________

 

На паркет запрошується пара № 3 _______________________________

_____________________________________________________________

 

Ведучий: Дякуємо нашим зіркам, за серйозністю та заклопотаністю яких

                  ховаються великі здібності танцюристів.

 

Ведучий: Дозвольте зачитати телеграму для викладачів точних наук.

Ми фізику й хімію тут зрозуміли,

Із мовою Бейсик вже нам по путі.

Любить біологію Ви нас навчили…

А гарні знання – це наш успіх в житті.

Нехай математика важко давалась

Або ж географія була страшна.

Усе це позаду назавжди зосталось –

Попереду свято і щедра весна.

 

Ведучий: Проведемо інтерактивну гру «Продовж речення» методом

                  «Мікрофону»: «Шановні випускники! Ми такі раді, що ви нарешті

закінчуєте гімназію і щиро Вам бажаємо…

 

(Проводиться гра.)

 

Ведучий: Дякуємо за чудові побажання.

 

Ведучий: Нам урок історії – це свято, не урок.

Важливі дати всі ми знаєм «назубок».

Але найкраща дата – знає кожен з нас –

Це день жінок, коли усі вітаєм вас.

 

 

 

 

Ведучий: На уроці музика лунає,

Під рояль увесь наш клас співає.

Вчителька завзято хором керувала,

І співати гарно всіх вона навчала.

 

Ведучий: Трудове навчання – є такий предмет, там дівчат навчають шити і виши-

вати, готувати салати та українські борщі.

У шкільній майстерні – стукіт молотків,

Міцно забивають хлопці там гвіздки.

Пуд солі нам приходиться з’їсти,

Щоб справитись з тим, що не зразу дається.

Як добре, що є трудове навчання!

Адже ця наука завжди пригодиться.

 

Ведучий: На фізкультуру й медицину я спішу,

Бо вашим іменем живу я і дишу.

Так! Ваші очі – це натхнення і любов.

На перездачу йти готовий знов і знов.

Не перестану я повторювать щораз:

Нема ніде учителів, як в нас.

 

Ведучий: Проведемо «Бліц-інтерв’ю»

 

  • В якому році ми вступили до 1-го класу?
  • Скільком учням в гімназії «наступив слон на вухо»?
  • Як ви розумієте вислів: «Гривня – не гроші, а метр – не косина?»
  • Які хвороби можна вилікувати зеленкою?
  • Який тренажер розвиває логічне мислення?

 

Ведучий: Щось ми дуже вже засиділись, тож проведемо улюблену фізкульт-

хвилинку наших вчителів. А проведе її Каландирець Андрій Петрович.

 

(Художній номер)

 

Ведучий: Жалко дивитись, як було важко

Любі Володимирівні:

В бібліотеці днями сиділа,

Аж голова у неї боліла,

Коли книжки оті видавала,

Перебирала, ремонтувала,

Всі на полички рівненько складала,

Потім їх списувала і здавала,

Нові книжки на полички складала.

Щоб трохи працю її облегчити,

Сайт в Інтернеті треба купити,

Буде вона на екран поглядати

І галактичні книжки читати,

У Інтернеті пошту шукати,

Через дискети і компактдиски

Учнів усіх наших інформувати.

 

(Виступ бібліотекаря)

 

Ведучий: Знання з ДПЮ і вправи фізичні,

Зміцнили здоров’я усіх школярів.

Ви сильні і ніжні, практичні й ліричні.

Ми приклад берем із вас вчителів.

 

 

В.1: Працівники шкільні усі:

Завгосп, техпрацівники і поварі,

Ми дякуємо всім вам від душі,

Що вчили за собою прибирати,

І гімназію у чистоті тримати,

Що смачно пиріжками годували,

Й обіди нам майстерно готували.

 

В.2: Секретарю подякуєм за те,

        Що пишете накази,

        Все гарно робите й одразу,

        За те, що ви завжди ведете

        Усім паперам точний лік –

        Хай буде вам щасливий вік.

 

В.3: Наша дирекція схвильована дуже,

        Бо вона до всіх нас не байдужа.

        І протягом довгих років

        Піклувалась про нас, школярів.

 

В.4: Затихнуть пісні і почнеться урок,

Урок, на який не подзвонить дзвінок.

За парту не сядете так, як завжди,

Учитель з журналом не зайде сюди.

Учителька ваша не буде вже там,

Десяток і двійок ставити вам.

Із того уроку не можна втекти

Й погану оцінку не виправити.

Перерв і канікул у ньому нема,

Хоч може минути і літо, й зима,

Не 45 він триває хвилин.

А довгі роки не вгава його плин.

Урок цей для себе ти твердо затям

І перший, й останній –

Він зветься життям.

 

(Художній номер)

 

В.1: Жінки бувають різні,

Як квіти весняні,

Як хризантеми пізні, і як п’янкі пісні,

Як спогади криничні, як мандри крізь літа –

Чарівні, мудрі, вічні, як юність золота

 

В.2: Є леді і сеньйори, є фрейліни і міс,

Є навіть гранд-майори із поглядом актрис

Та всі жінки – крилаті,

Бо вірою живуть,

Бо вміють відкривати

Мужчини справжню суть.

 

В.3: Є жінка-трудівниця, є жінка-таїна,

Є жінка-блискавиця, є казка, є струна,

Та в кожній іпостасі бентежим ваші сни

Натхненні і прекрасні, і незбагненні ви!

 

В.4: Свята і грішна, ніжна і жагуча,

Цнотлива й пристрасна, і сильна і слабка

Ти – жінка неповторна і чарівна

Ти – жінка вічно мудра й молода.

 

В.5: М’яка і владна, віддана і вільна,

Близька й далека, світла й потайна.

Ти – жінка, жінка-мати і дружина,

Безмежне море доброти й тепла.

 

В.6: П’янка і чуйна, ліки і отрута,

Земна й небесна, горда і проста,

Ти – жінка, королева, берегиня

Мінлива, непізнана, дорога

 

(Художній номер. Дзвенить дзвінок, скликає всіх на урок.)

 

В.1: Увага! Всі на заключний урок астрономії (входить вчитель астрономії)

 

Вчитель: Я знаю, що день у вас сьогодні видався нелегкий. Та тема сьогодніш-

                  нього уроку зовсім не складна. Ми поговоримо про зорі. Запишіть.

Зорі – це велетенські газові кулі, які випромінюють тепло й світло у результаті термоядерних реакцій. Зорі народжуються у великих газо хмар. Залежно від температури змінюється колір зорі. Зорі розрізняють також за яскравістю, більш віддалена може видаватись ближчою, ніж менш віддаленою. Нова зоря випромінює світло і тепло.

 

(Поступово вчитель астрономії покидає клас. Виходять двоє ведучих.)

 

В.1: Чи правда, що людина теж схожа на зірку.

 

В.2: Так! Бо людина така ж романтична, загадкова, неповторна як зірка.

 

В.1: А правда, що жіноча краса теж як зірка.

 

В.2: Так. Бо зорі дають нам надію, освітлюють шлях, випромінюють світло,

        такі ж яскраві як і кожна жінка.

 

В.1: А правда, що кожна жінка мріє, щоб їй в житті зняли зірку з неба.

 

В.2: Це правда. Ще з давніх часів жінка вірила, що коли для неї хтось здатен

здійснити нездійсненне, дістати зірочку з неба, це прояв безмежного кохання і любові.

 

(Виходять учні, які тримають в руках зорі і квіти. Звучить музика.)

 

  1. Краса жіноча – це зоряний цвіт

Вона не піддається плину літ

 

  1. Краса жіноча – це зорепад шалений

Який дарує щастя і натхнення.

 

  1. Вона іскриться казкою в очах

І просить добру долю в молитвах.

 

  1. У посмішці із ніжності й тепла

Краса жіноча ніжно розцвіла.

 

  1. Краса жіноча – в вірності святій.

Всі відстані й часи підвладні їй.

 

  1. І воїн, і мудрець, і селянин

Уклоняться красі цій, як один.

 

  1. Краса жіноча – зорі в небесах,

Дитина, що у мами на руках.

 

  1. Краса живе у рідному краю,

У тихому: «Люблю… люблю.. люблю…»

 

  1. Не промини свою зорю, не промини.

У доброту красу жіночу огорни.

 

  1. Не промини свою любов, як прийде час,

Краса жінок врятує світ, врятує нас.

 

  1. Тож розсипайтесь зорями на всі віки,

Посміхайтесь і радійте, дорогі жінки.

 

  1. Із небес зорю дістали ми

Сонячне тепло і квіти ці весни

Воістину небесна і земна,

Заквітчана і терном і барвінком

Свята і грішна, рідна й чарівна

 

ВСІ: Повіки будь, благословенна, жінко!

 

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz